Anders & Andersen

circular service design

Word verliefd op je probleem!

In dit document bespreek ik 4 veel voorkomende fouten die mensen maken die niet genoeg van hun probleem houden. En ik geef je 6 oplossingen die je helpen om verliefd te worden op je probleem.
Intro

Mijn inzichten direct in jouw mailbox

Vul het formulier in en ontvang de PDF direct in je mailbox.
Voornaam
Achternaam
E-mail
Het ontwerpen van een digitaal product begint altijd bij een probleem; je wilt iets oplossen, verbeteren, vergemakkelijken of efficiënter maken. Maar heel vaak zie ik dat aan het probleem te weinig aandacht wordt besteed. Want niemand houdt van problemen. Problemen zijn vervelend. Veel mensen noemen het zelfs liever een “uitdaging”, om het P-woord maar niet uit te hoeven spreken.
Omdat ze niet van problemen houden, beginnen mensen het liefst zo snel mogelijk met het bedenken van oplossingen. Zonder hun probleem écht goed te kennen. Maar als het oplossingen zijn voor het verkeerde probleem heb je… een probleem. Want uiteindelijk bouw je dan het verkeerde product.
Daarom daag ik je uit om verliefd te worden op je probleem! Hoe? Vul het formulier hierboven in en ontvang de uitleg direct in je mailbox.

Anders & Andersen

circular service design